Blekfis och Boktips

Nu sitter jag i Hammarbyhöjden. Åkte buss och tunnelbana hit för att passa Ivar när Lovisa är hos naprapaten. Just nu sover den lille och jag sitter och tittar på hur jäkla blev jag är på bilden jag la upp igår. Jag ser ju sjuk ut (vilket jag då inte alls är). Ååh, jag vill utomlands, till sol och värme, och det blir ju inte bättre av att jag sitter och tittar solresor på internet. Nån som vill med!?  Fast idag är det faktiskt en riktigt fin höstdag, då alla löven blir till guld.

Boktips
Som ni kanske läst förut så läser ju jag en serie av författaren Mons Kallentoft, och jag ska påbörja den tredje boken nu har jag tänkt. En svinbra deckarserie på, hittills, fem böcker om kriminalinspektör Malin Fors och hennes kollega Zeke som ska försöka utreda de mest annorlunda och groteska fall. Hur bra som helst!! (Tack mamma och pappa för den julklappen!) Och det bästa med böckerna är att i nästan varje kapitel så hittar de ledtrådar som gör att de kommer något/någon närmare inpå spåren, en liten teaser som gör att man aldrig vill sluta läsa. Så ska böcker vara tycker jag! Så om ni inte har någon bok att läsa och letar efter en tycker jag att ni ska köpa/låna första boken av Mons Kallentoft som heter Midvinterblod.

Kika in här vetja, Mons Kallentoft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0