Gubben Höst

Efter jobbet idag så fikade jag med min älskade vän RaraSötaAnna. Det var längesen vi sågs nu så en CaffeLatte och en nötkrämsbulle på Nordell's passade perfekt, och en massa prat såklart. Gilla!

Jag tog bussen hem och gick grusvägen ner till sjön och vårt lilla hus. Det var uppfriskande, så när jag kom hem tog jag med kameran och gick ut en sväng till, och fotade lite av höstens färger. På nått sätt känns det som att det finns en speciell doft när hösten kommer. Allt känns så fräscht och som sagt, uppfriskande. Jag gillar att vara ute på hösten, höstpromenader är tummen upp. Här kommer lite av bilderna (oredigerade, naturligt vackra).




"Gubben höst tänk nu målar han, björken i gult"




Kommentarer
Postat av: joëlle

Re: Ja jag är jättenöjd med min almanacka :)



fina höstbilder föresten, så himla härligt att gå ute en tur med kameran och knäppa några bilder på de fina färgerna:)

2011-09-25 @ 15:27:25
URL: http://capoow.blogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh vad höstiga fina bilder! :)

2011-09-28 @ 17:23:46
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0