sjukhus

Igår fick jag reda på att Andreas hamnat på sjukhus. Det var Per som berättade, och han undrade om jag ville med och hälsa på Andreas senare under dagen. Först så sa sjuksköterskorna att han bara fick ta emot en besökare, så Per gick in och jag väntade utanför ett tag. Sen kom Per ut och sa att Andreas tyckte det var okej att jag kom in och sa Hej. Jag fick nästan en liten chock tror jag, för jag fick inte fram så många ord där inne. På utsidan såg det inte ut att vara nått fel på honom, han pratade och såg någorlunda bra ut, förutom att dom tror att han fått hjärhinneinflammation, det är inte lika bra direkt. Allt blev bara konstigt! Kul att se dig, men inte på det viset. Du får krya på dig vännen :)

Igårkväll tog jag, mamma och pappa en tur till Kvarnen i Klässbol och åt lite god mat, och kollade på Herman, Jonas och Martin som var trubadur-band. Det var riktigt mysigt och dom spelade bra. Jag körde, så att mamma och pappa kunde få ta sig ett glas för en gångs skull. Kom hem, tittade på Saw II med Sanna och Partic, sen somnade jag i min sköna säng.

Ska iväg och sjunga i Köla sen tillsammans med Lisa, Isabell och Karin. Blir en mysig konsert hoppas jag. Ska även till Köla på måndag igen och spela.
Ikväll blir det Bryggan efter många om och men. Jag fick med mig Isabell, wiiiie. Nu ska jag bara ha Anna också, och kanske Lisa skulle hänga på. Anna, om du sviker mig en gång till då blir jag arg ;)

All night long

Kommentarer
Postat av: Anonym

laser din blogg nar jag har internet i narheten sa du vet det gumman

2008-07-19 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0