Agnes och kamera

Spelade match i fredags mot Gunnarskog. Vinst med 4-0. Jag gjorde ett mål, Vickan tre! Härligt med vinster. Vi spelar riktigt bra! Köla/Koppom på onsdag, undrar hur det går!? Det spörs hur många Eda-spelare dom har med. Men vi ska kämpa för vinst. Jag tycker inte om matcherna mot Köla/Koppom. Det är alltid så jävla spänt. Usch!
Bryggan igår. Vi började hos Linnea, skitkul. Åt melon, vindruvor och kex. Sjöng och dansade. Sen känns det alltid som att festen tar slut när man går till Bryggan. Någon gång borde man stanna och ha förfest hela natten. Agnes spelade, väldigt kort spelning. Sjöng några låtar och sen försvann hon. Kvällen slutade med att jag och Anna gick runt och letade efter min kamera som jag verkligen inte kommer ihåg när eller hur jag tappade bort den. Jag hade den lindad runt armen på Agnes, två varv. Och sen när jag skulle ta kort med den efter spelningen så var den borta. Ingen aning om vart den tagit vägen? Ringde Bryggan idag men dom hade inte fått in någon kamera. Boou! :'(

Vi ska se på film sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0