shiet

Jag tror aldrig jag plockat fram kläder så snabbt och lagt ner det i en resväska. Måste vara rekord! Greklandskläderna är packade, i princip alla. Har skor, nessesär och lite småplock kvar! Shiet. Har tittat lite Ukraina-Danmark (damfotboll). Inte så värst bra, ibland skulle man kunna tro att de spelar på vår nivå, i division 5. Haha!
Blev inget Karlstad idag, jag blev lite ledsen. Hade ställt in mig på att åka i vilket fall. Skulle på Elgiganten (och IKEA) och köpa billig/bra tv. Men det fanns inga kvar (ringde och checkade). Så vi beställde en istället för dom hade tydligen kvar på lagret, jag fatta inte riktigt. En 42-tum platt-tv. Nu är det bara soffa och soffbord kvar av de "viktiga" grejerna. Eftersom inte Karlstad blev av så är jag sugen på att springa som en dåre på fotbollsträningen om en timme, måste byta om nu.
Imorgon ska vi betala första hyran :) hihi. Antar att det inte blir lika kul varje gång. Haha!

run you fool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0