Pepparkakor

"Jag snidde snöar, jag snidde snöar
det var väl roligt, hurra!
Nu bire vinter, nu bire vinter
som vi har önskat, hurra!"

Haha, det där är från ett kasettband inspelat när jag var tre år. Låter riktigt kul, men jag kunde inte texten så bra.
Jaaa, det snöade jättemycket när jag gick/åkte till jobbet imorse. Whiiou! Och ikväll blir det pepparkaksbak med Nina och Tomas! Det kan ju inte bli annat än katastrof, typ! Vi får se om kvällen slutar med mjöl i hela köket. GLÖGG, ja tack!

Nu till mitt lilla problem. Jag hatar att planera nyår, just därför att varje gång jag festat på nyår så har det bara blivit flopp av allting. I år ska jag fira med Isabell och Anna, de är de jag vet än så länge. Men om man nu ska ha fest så vill jag ha något av en större fest med mycket folk. Men vilka ska man bjuda? Och det känns som att alla redan bestämt sig vart de ska vara - ELLER så bestämmer de sig i sista sekund, der brukar jag göra. Och vem vill komma til mig på fest? Det var bättre förra året: Då firade jag med Tomas hemma hos honom. Det var mysigt, lugnt och inga förväntningar alls. Men jag vill också ha riktigt sådär askul någon gång med kompisarna!! Vi får se vad det blir!

Jag snidde snöar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0