Home sweet home

Nu sitter jag här hemma på Björkenäs, i mitt rum, som dom gjort om till datarum, buhu. Haha! Snart ska vi klä granen, efter att mamma letat som en galning efter julgransfoten - som pappa hittade direkt, och sen blir det Bingolotto och glögg! Mums. Det var väldigt slappt på jobbet idag. Första dagen vi inte har panikmycket att göra, så det var gött. Imorgon blir vi här hemma hela familjen! Längtar tills alla ska få öppna paketen jag köpt. Det är mycket roligare att ge än att få, faktiskt! Nu tjatar Sanna på att jag ska komma och klä granen, så jag får pallra mig dit. Ha en mysig kväll allihop!

Have yourself a merry little christmas!

Kommentarer
Postat av: Eliin

Good Jul Nina! Hoppas den var superduperbra :D

2009-12-25 @ 01:02:22
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0