KALLT

Ett år och fyra månader med Tomas och Nina. Wiihie, shit vad tiden går fort. Vi var på bio igår - Avatar. Den var jättebra och så himla häftigt gjord, vilken natur. Jag vill också vara en Avatar!

Idag tog jag en semesterdag, jag behöver verkligen lite mer vilotid och bara ta det lugnt. Har varit hemma på Björkenäs, jag och mamma var en sväng i Charlottenberg och köpte gardiner också. Jag ska snart åka till Gunnarskog till familjen där. Känns inte som att man kan koppla av riktigt ändå, det är någonting hela tiden och man ska åka hit och dit. Jag ska leka med Fernando, jag hörde någonting om tacos också. Hihi. Imorgon är det nyårsafton, då blir det god mat med Isabell och Anna och senare går vi till Ritz. Jag hoppas innerligt att det blir roligt där. Jag vill inte ha några jävla missförstånd eller att något annat jobbigt händer imorgon. Det spörs väl att se vad alkoholen kan göra. Nerå, men det ska bli väldigt kul i alla fall, jag ska ha kul om inte annat. Festa med My är inte fel!

Köldrekord, fy fan, men himla fint. Hela sjön har ett stort snötäcke över sig!


It's cold around me, the land is dark
The moon is dancing, my knees are shaking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0