Let it snow

Lördagskvällen var faktiskt riktigt kul! Särskilt förfesten hos Lisa. Varför lär man sig aldrig att stanna kvar på den? När man kommer in på Tiki så dör man lite. Visst, det är kul att dansa och prata med folk, men förfesten är så jävla mycket roligare. Vi spelade spel, sjöng, dansade, pratade och skrattade. Jag låg på golvet där ett tag när Isabell dansade till HELA "Single Ladies". Det var längesen jag skrattade så mycket, magkramp vill jag lova.

Morgonpasset i P3 med Martina, Kodjo och Hanna, vilka pärlor. Idag spelade de upp deras jullåt som de spelat in med en symfoniorkester, "Let is snow". Så jävla skoj! Man kan ju säga att Hanna hördes mest, och hon är den som sjunger sämst av dom. Haha! Det var kul! OCH det snöar ute, jag blev så glad när jag såg att det var vitt ute imorse, tänk vad lite snö kan göra!


Let it snow, let it snow, let it snow

Kommentarer
Postat av: Isabell

I rule ;)

2009-12-18 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0