New Moon

Jag har träningsvärk i vaderna och båda låren, självklart efter dansen. De där höga sparkarna är inte att leka med vill jag lova.

Ikväll ska jag och Isabell på "New Moon". Jag är absolut inget Twilight-fan, men man måste ju såklart se filmerna. Edward, allas idol. Jag fattar verkligen inte hur man kan bli så besatt av en karaktär!? Helt sjukt! Jag har aldrig haft någon idol av något slag. Inte inom idrott, skådespelar -eller musikvärlden. Jag har inte riktigt fattat det där, all hysteri och besatthet. Galet! Fast det finns ingen serie som slår HARRY POTTER i alla fall. Haha! Men det är bara för att jag gillar den fantasivärlden så mycket! Min idol är verklig, min kusin Victoria, she's the best!
Innan bion ska jag hinna med en fika med Åsman, det var längesen nu.

take care now, byebye then


Kommentarer
Postat av: ELIN :)

Bra Nina! Haha. Jag har heller aldrig fatta denna hysteri! Edward Cullen är ful, blek och psykopatisk :P och.. HARRY POTTER är det bästa! jag älskar också fantasivärlden och blir nästan ledsen när man kommer på "FAN.. det går ju inte att trolla eller flyga kvast i detta liv". haha :D

e filmen en recension, så får vi se om jag kollar på den :P

2009-12-09 @ 18:56:51
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej precis! Haha. Harry Potter is tha shit! Det är så coolt, hela berättelsen som verkligen hänger ihop från första boken till sista. Läst dem?? Vi får ha Harry Potter maraton någon gång ;)

2009-12-10 @ 07:33:21
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: elin

Yeeay!

jag har bara läst första boken.. HAHA. SLAPP :P

yes, det tycker jag verkligen :D två nördar får slås ihop! :D

2009-12-10 @ 14:40:08
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Nina

Okej! Men shit, du måste ju läsa alla.

De är ju sjukt mycket bättre än filmerna! :D

Haha, precis ;)

2009-12-10 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0