Lady GaGa

Sitter nu på frukostrasten och kollar in Lady GaGa's musikvideos. Jag har inte sett så många innan men alla videor är ju helt vrickade, och med mycket sex inblandat. Sexiga/lite kläder, sexiga scener, sexiga danser, sexiga rörelser, allt handlar om sex känns det som. Och om jag ska erkänna så tycker jag att hon är jävligt sexig också! Haha. Det jag blir mest imponerad och i extas över är alla fräna och annorlunda outfits hon har i alla videor. Shit! Tänk att gå runt sådär. Jag skulle vilja prova att bli totalt omgjord någon gång med smink, kläder och hår. T.ex. så har jag flera gånger tänkt när jag är hos frisören att säga: "klipp mig precis hur du vill". Men jag har aldrig vågat! Det måste vara väldigt mycket jobb bakom alla hennes videor med allt smink, hår och kläder osv. Jag hatade Lady GaGa's musik när hon blev känd för PokerFace. Ingen bra låt, och det tycker jag inte idag heller. Men nu på slutet har jag faktiskt börjat gilla henne och hennes musik. Särskilt Paparazzi och Telephone -med Beyoncé. Och efter att ha sett alla fräna videos så gillar jag henne nog ännu mera, och hon är väldigt söt i verkligheten också. Hihi!

 

                   

                    


                   

                  


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, jag beundrar att man pallar. SÅ gick jag upp hela min gymnasietid, men så var man ju ett vrak på kvällarna också =) Fin design, kanske nån frän bild på dig eller nåt kollage i headern? Fråga mig inte hur man fixar det bara, jag har glömt allt jag lärde mig en gång i tiden...

2010-05-14 @ 10:47:31
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0