Längtan

Just nu befinner sig katten framför datorn så jag inte ser skärmen, och hon sitter nästan tangentbordet. Ja det är mysigt att hon vill vara nära när man kommer och hälsar på men hon är verkligen MITT UPPE I ALLT. Jag tycker om dig ändå Simba. Inatt är det du som får värma mig.
Jag sitter och tittar igenom massa bilder som finns i "Nina mappen" på denna dator. Det är allt ifrån resor, student och party till härliga sommar och vinterdagar med familj och vänner. Jag har kollat igenom hela "nina&tomas mappen". Shiet vad mycket bilder vi tagit tillsammans och vad mycket vi gjort på bara 2,5 år. Och just nu saknar jag Tomas jättemycket. (han är i Sälen med jobbet och kommer hem på torsdag). Jag hoppas veckan går fort för jag vill krama om dig nu, och jag saknar dig!!!


I miss you
I miss you so bad

Kommentarer
Postat av: elin

haha, sådär är min katt också. Mitt i smeten! :P

2011-03-03 @ 15:18:49
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0