Pussel

Det blev en hemmadag idag också. Urk! Det är så tråkigt att vara sjuk, vilket jag nu upprepat ett antal gånger för mig själv och här på bloggen. Jag får ont i huvudet av att titta på tv för länge, ont i huvudet av att sitta framför datorn för länge, sen orkar man ju inte anstränga sig för mycket av andra aktiviteter för då svettas man ihjäl och blir anfådd. Hostar gör jag också! Men imorgon tänker jag dra mig till jobbet hur jag än mår.
Idag har jag i alla fall lagt färdigt mitt 1000-bitarspussel som jag fick i julklapp. Sammanlagt har jag bara suttit med det i tre dagar. Duktig! Det är riktigt roligt att lägga pussel.

Jag vill ha sommar och sol.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, vad avis jag blir! Satt på Tradera igår och var supernära på att buda på pussel. Sen insåg jag att jag inte riktigt har pengar till det och då blev det inget pussel...

2011-01-28 @ 05:40:52
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0