"Byta kön"

Dagens tema för musikesteterna var "Byta kön", som hör till ett av utförandena av klasskampen. Vi var riktigt snygga allihopa och passade i det motsatta könet. Det var roligast i matsalen där alla verkligen stirrade. Haha! Killarna var inte så vana att bära smink men det var bara i slutet av dagen de blev trötta och klagade. Gjorde även en "mänsklig pyramid" av 10 personer. Drog in poäng! Imorgon ska vi bära kläderna ut och in.
Jag och Anna ska även iväg till Polisstationen och skaffa oss eu-intyg som det tydligen kallas. Någon slags försäkring. Mamma växlade lite av mina pengar till Euro idag. Nu känns det nära! :)
Fotbollsträning förut. Riktigt kul med en annan tränare idag, förutom att det gick skitdåligt för mig. Det högg även till i ryggen vid ett tillfälle så imorgon anar jag att jag kommer ha rejält ont.

Es3Mu. Könsbyte!
image5



Kommentarer
Postat av: Dragana

Haha, kul tema!

2008-04-28 @ 22:16:15
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0