jeans

Igår åkte jag in till stan, det var så längesen jag var inne i stan och bara strosade. Träffade Tomas, så vi gick lite i affärer. Vi fick tag på ett par jeans var som verkligen var skitsnygga ;) Eller hur!? Mina var av den billigare sorten iaf. Hihi! Sen gick vi till Nordells och fikade tillsammans med Fredrik. Drog iväg till Konsum där Tomas och Fredrik köpte öl och godis. Sen åkte vi till Erica där vi pratade ett tag och tittade på tv. Sen var det dags för mig att åka hem och byta om till fotbollssträning. Under hela träningen var jag i princip förbannad, ingen gjorde någonting. Det kändes som att jag var den enda som sprang och gjorde nått på planen över huvud taget. Spelade mot "pojkarna" som hade träning samtidigt. Alla i vårt lag gick hela tiden, pratade med varandra och hade ingenting där att göra. Aaah jag var så arg. Fick ta ut min ilska på konditionsträningen, då sprang jag som en idiot. Skönt att komma hem och duscha sen iaf! :) Gôtt!

Hade tänkt att se på film inatt, det blev inget med det. Hörlurarna gjorde sig CP så jag blev arg och gick och la mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0