hemma

Jag blev hemma idag igen. Det är någonting i min kropp som inte är bra. Jag är egentligen inte sjuk. Har lite ont i halsen och huvudet bara. Men jag känner mig så nere, tyst och tråkig. Jag vill bara bura in mig i täcket och sova i tusen år. Det får nog bli jobbet imorgon i alla fall. Kan ju inte gå miste om hur mycket pengar som helst. Och jag ångrar att jag sa till arbetsledaren att jag ville jobba den kommande lördagen, han brukar iofs vara väldigt glömsk så vi kan ju hoppas att han glömt bort det. Men jag får nog prata med han imorgon ändå. Det finns ju ändå inte så värst mycket att göra på jobbet nu innan jul. Folk får helst inte jobba övertid så förhoppningsvis slipper jag och kan titta när Tomas spelar fotboll istället. Kanske kan dra med mig Anna. Jag hoppas verkligen att vi kommer kunna umgås mer nu när hon flyttar till Arvika :) Sen på söndag är det dags för audition till "Värmlänningarna". Har fått förfrågan om jag vill söka rollen som "Anna" i den pjäsen. Inte för att jag kan så mycket skådespeleri men det skadar ju inte att testa. Vi är tre tjejer som har möjlighet att få rollen så det är ju i alla fall 1/3 chans att det blir jag, som Tomas sa ^^, Så jag måste övaövaövaöva! Jag ska snart lägga mig i soffan med mitt täcke och se en film till..

we belong together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0