jättetlött

Sitter på jobbet nu och jag somnar snart. Hann inte sova någonting innan jag var tvungen att dra iväg igår. Var iväg och klippte mig direkt när jag vaknade, sen försökte jag sova lite när jag kom hem, vilket blev 20 minuter innan jag skulle in till stan igen för att öva med SingOut mellan 18-21. Sen hem en sväng till Isabell innan bilen gick mot Töcksfors. Jag är TRÖTT! >_< och jag börjar få ont i halsen igen, och jag har ont i huvudet, och jag vill sova. Hoppas inte jag blir sjuk nu såhär innan jul. Fick träffa Tomas (igår) och jag hade verkligen längtat efter den där kramen hela jävla natten. Usch vad jag saknade dig! Och jag saknar dig nu också, jag går snart under, det är helt sjukt vad du har borrat dig in i mitt huvud, jag älskar det ;) även om det är hur jobbigt som helst när jag inte kan vara i din närhet...

sing to the joy of christmastime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0