miss you

Ååh, har varit hemma idag och haft lite feber. Hoppas på att kunna jobba imorn. Jag är sjuk hela tiden känns det som. Jag vaknade till en spegelblank sjö med alla granar täckta av snö på andra sidan, och såklart så snöade det lite smått. Nu känns det att det är december i alla fall. Har gått och längtat efter Tomas hela dagen så det är helt sjuk >_< Jag vill krama dig och aldrig släppa taget. Jag vill vara med dig hela tiden, jag blir bara deppig när du inte är i min närhet. Och så ska jag behöva sova ensam i sängen igen. Boou! Jag har gått runt i dina kläder hela dagen och känt din doft, det gör mig galen att veta att du inte är här! Jag läääääängtar efter dig älskling!

I miss you so bad right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0