party med brudarna

Fredagen var jättemysig i kyrkan, det gick bra för mig och Sanna! Strömmen gick ett litet tag så alla levande ljusen lyste upp så fint. När vi kom hem hade pappa gjort färdigt mat och det blev att titta Idol, igen. Hamnade framför filmen "Poseidon" också. Äntligen fick jag somna bredvid Tomas! Igår fick jag sitta och frysa i 4,5 timme i fotbollshallen ute vid Vik. Tomas hade fotbollscup och det var verkligen iskallt där inne. Skulle inte förvåna mig och jag får urinvägsinfektion. Det var kul att titta på i alla fall. De spelade tre matcher och vann en. Iofs så var det lag ifrån division fyra och fem så det var väl inte så konstigt att det inte gick bättre. Hehe! Sötnos gjorde som vanligt ett skitsnyggt nickmål. Wiiie! Efter fotbollen åkte vi hem till Gunnarskog och åkte PULKA! Det var skitkul, förutom att Tomas alltid skulle preja ner oss i slänten. Sen byggde vi en snölykta som ljusen slocknade i. Badade badkar också, riktig mysig dag som avslutades med brudarna på Tiki för min del. Lagomt med folk, rolig musik och roligt folk fick man umgås med. Somnade bredvid Tomas, underbart! Idag är det lite huvudvärk som gäller, men efter en alvedon så försvinner den nog snart. Ska på audition till "Värmlänningarna" ikväll, måste öva. Jag kan det mesta, det är någon textrad som inte sitter riktigt än bara. Gunnarskog ikväll igen, och sova i stora sängen :)

Loving you is easy 'cause you're beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0