wiiie

Fotbollen igår var nog det roligaste jag gjort på länge! Det var så skönt att träna igen, wiiie! Jag var helt överglad när jag kom hem, och trött. Gjorde styrka de första 30 minuterna, sen passade vi lite, sköt lite på målvakten och spelade de sista 30 minuterna! Gaaaah, vad roligt det var. Jag och Viktoria hade bra spel där fram, jag hoppas på oss två på topp till sommaren! Hihi. Nu har jag bara en lång dag kvar på jobbet sen är det äntligen helg! :) Skööönt! Helgen inleds med en julkonsert som EdaMusikskola framför imorgon fredag. Mysigt! Jag och Sanna ska sjunga. Sen bär det av hem och slappnar av och får äntligen krama TOMAS hur mycket jag vill! Jag kommer klänga på dig hela helgen. Fy fan, den här veckan har vi inte hunnit ses någonting och det har verkligen varit en plåga. Jag längtar så mycket till imorgon. Jag ska snart gå och lägga mig så att det blir imorgon fortfortfortfort! Lördag = titta på fotboll. Wiiiiiiiiiiie!

Have you ever needed someone so bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0