Bryggan!

Jag fick med mig ytterligare två plagg ifrån Karlstad :) Hihi. Bra grejor på REA. Det var längesen jag åkte tåg nu, och tåg påminner endast om dig. Jag saknar faktiskt att åka de längre tågresorna!
Det segaste igår på hemvägen ifrån Karlstad var när vi var tvungna att köra i 40km/h mellan Edane och Arvika för att det var nått fel på ledningarna. Jag menar, vägen där emellan med tåg annars brukar ju ta hundra år så det var verkligen extra drygt. Men jag kom iaf till Arvika och fick åka med mamma och pappa hem.
Hann inte vara hemma så länge för jag var tvungen att skynda mig äta något och direkt göra mig i ordning för att hinna med bussen till Arvika igen. Först var jag hos Isabell ett tag, vi åt upp mitt godis och pratade lite. Vi åkte och handlade och fortsatte sen till Linnea där Lisa och Rebecca var. Så himla härligt att se dom igen! Drack, pratade och spelade kort. Karin pluppade in så småningom. Även Marcus och Robin, och jag blev så himla glad över att se dom. Det var jättekonstigt, jag började nästan gråta, kändes som att vi inte hade setts på flera år. Haha! Så det var jättekul att dom hängde med till Bryggan och jag fick va med min partykompis igen, Robin ;) Vi checkade Veronica Maggio, helt okej faktiskt. Träffade även Jonathan så vi satt och pratade ett tag med honom. När jag väl skulle köpa min efterlängtade jordgubbsdrink, nej då var den "slut". Gaaah, jag som längtat efter den ända sen studenten, men jag får väl ta den nästa gång, och då ska jag köpa den direkt jag kommer in. Innan jag åkte hem köpte jag med en pizza. Det var mums, jag åkte med Karin hem.

Nu ska vi till Stadsparken! ^^, Pirrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0