vatten

Jag har nyss sovit en timme. Var uppe 9 i morse igen och drog iväg för att spela in de sista två låtarna. Jag ville verkligen inte gå upp, jag var så trött, därför var det skönt att sova igen en timme. Låtarna gick jättebra och det kommer bli jättefint när allt är fördigtmixat, jag får väl skivan om några veckor antar jag. Vill höra allt nu igen. Rösten är inte direkt den bästa på morgonen så jag fick gå ut och skrika lite, det är alltid lika kul.

Jag vill att solen ska komma, blir så ledsen varje morgon man vaknar och det är smockfullt med gråa moln. Det skulle ju bli fint dag, men icke! När ska vi få den där riktiga sommaren som alla meteorologer pratar om? Innan varje sommar så säger de att det ska bli en kanonsommar som vi inte haft på länge. Men vad blir det av allting, regn och blåst. De kan ju inte direkt ha rätt nästa år heller, om de säger något sånt. Även om man vill tro på det så kommer man inte göra det, man kommer bara se sommaren som en stor vattenpöl ändå.

Jag tänkte börja läsa Harry Potter och Dödsrelikerna igen, det går verkligen i perioder när jag läser. Det är jobbigt för då glömmer man bort en massa och måste skumläsa lite om vad som hänt innan. Pust! Jag är på kapitel 12 och jag har nog varit där ett bra tag också, men nu ska det bli läsa av. Ska försöka läsa ut den innan semestern är slut. Lycka till!

Håll mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0