Prima Skinka!

Festen i Gunnarskog hos Tomas blev så himla lyckad och jag hade skitkul hela kvällen. Saknat att festa med Isabell, det kan verkligen inte bli tråkigt när vi är på "tittilallen". Satt i garderoben och pratade ett tag, skrattade hela kvällen så jag fick träningsvärk dagen efter. Sov över där borta i skogen, så dagen efter låg jag, Isabell, Alex och Tomas på en filt i gräset och pratade några timmar. Trevligt, trevligt!  :)
Idag var det inte så mycket som hände på skolan. Vi hade kör, 3:orna övade på Studentsången i Aulan, jag fick betyget i Naturkunskap (VG) och satt sen ett tag i Stadsparken med några kompisar. Underbart!! Innan träningen var jag och diskuterade min håruppsättning till balen med Ann-Sofie. Det kommer bli fint, hoppas jag. Just det ja, fotboll i värmen är inte något man kan rekomendera iaf. Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Haha!

Vi kom 4:a i klasskampen! ;D Inte dåligt för att vara oss, av 11 klasser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0