Skitkul kväll

Herman och Marcus framförde sitt projektarbete denna kväll, ännu en studentkonsert. Jag var med och körade tillsammans med Anna, Peter och Bernt. De flesta låtar vi spelade var av Samuel Ljungblahd, och vilken gung det blev i låtarna. Hela bandet svängde verkligen och stämsången blev så snygg. Jag hade verkligen skitkul där uppe på scenen, även om jag höll på att kokas ihjäl, det var så varmt. Mycket folk, mycket beröm :) Fick god mat mellan genrepet och konserten, hihi. Påskägget vi fick var ju inte helt fel heller, tack så mycket. Det blir en bra helg detta, antar jag, hoppas jag. Jag vill upp på scenen igen, igen, igen. Jag älskar att vara där :)


Varför ska jag behöva bli besviken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0