Imorgon smäller det!

Packat väskan lite smått, ska klämma ner allt lite senare. Hihi. Det är nu det börjar pirra i magen för imorgon åker vi till Cypern. Det kändes som en evighet när vi bokade resan i början av mars, men tiden går som sagt så himla fort och imorgon bär det av. Äntligen! Sol, bad och värme! Det enda negativa är att jag inte vill flyga. Jag har aldrig gjort det och jag vill absolut inte. "Det är farligare att åka bil". Det skiter jag i, att störta är hemskare och man dör garanterat direkt. I en bilolycka kan man ha en chans att överleva. Och jag kan inte sluta tänka så. Men man måste ta risker här i livet och om man vill komma någonstans i världen så är flyg det enklaste sättet. Det blir säkert roligt!

Flyget går 17.15 imorgon! Snart är vi där Anna! Vi kommer ha så himla kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0