Kontaktannons

Klasskampens sista utförande av Es3Mu blev att sätta upp kontaktannonser. Det var så jävla kul när  vi skulle skriva dom så jag fick ont i magen av allt skrattande. Rebecca är för bäst! Så nu är det alltså slut på klasskampen, ganska skönt faktiskt, även om vi inte gjort så mycket. Vi musiker brukar få stå långt fram ändå, för vi leder sången ;) haha! Konstigt väder idag. Mulet imorse, jättefint under dagen, lite regn på eftermiddagen och kvällen blev som tur var fin. Suttit ute hela eftermiddagen. Jag har kommit igång med att läsa sista Harry Potter igen. Wiiie vad bra det är och spännande! Jag fattar inte hur man kan ha sån fantasi och att alla böcker hänger ihop med varandra. Jag blir så imponerad av författare, vilket jag har varit jättelänge. Jag vill också kunna skriva så bra!

Imorgon tar jag tåget till Karlstad. Anna, Susanna och Sara skulle tydligen också dit så jag får antagligen hänga på. Måste verkligen hitta en studentklänning och skor till, en väska till balen och ett armband. Det är det viktigaste imorgon, sen kan jag kanske köpa nått annat efter det, hihi! Ska spela fotbollsmatch imorgon också, mot serieledarna Töcksfors. Det skulle vara ett under om vi lyckas vinna den matchen, man kan ju alltid hoppas ;)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0