arvika

Idag tog jag mig en tur in till stan och träffade min bästis Isabell :) Wiiiou! Tittade när Tomas spelade solif, hann tyvärr inte se så mycket av matchen men jag fick i alla fall en svettig puss, me like! Sen gick jag och Bell ner på stan, strosade bara. Men vi hittade oss faktiskt några trosor var. Det blev även en fika på Nordell's. Varm choklad och en nötkrämsbulle. Så himla gott! Pratade massor om kärlek, och lite annat. Åkte sen till lägenheten och kikade runt på YouTube. Bl.a. på Celine Dion, vilken jävla röst hon har. Jag ryser hela tiden när hon sjunger. Sen tittade vi bloopers från "Vänner", haha! Kvällens höjdpunkt var ändå vår "Studentkonsert". Den var så kul och lämnar massa minnen. Saknar skolan, saknar att stå på scen och saknar alla underbara människor från skolan. Buhuu! Jag hoppas att jag och Bell kommer att umgås mera nu framöver. Det var en mysig dag. Ryss på dig BellBlue ;)

Imorgon ska jag jobba 06-18. Fy fan! Jag kommer slockna så himla fort imorgonkväll. Det bästa av allt är att jag kommer somna bredvid Tomas. Jag läääääääängtar ihjäl mig. PUSS på dig sötnos! :)

I see heaven in your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0