det var party

Halloweenkvällen på Tiki var skiiiiiitkuuuul. Och att Isabell var med och festade var nästan kvällens höjdpunkt. Det var sjukt mycket folk, en del utklädda, en del inte. Det var en clown som vann priset. Träffade Anna, det var så kul att se henne för det var en evighet sen kändes det som. Jag, Isabell och Anna dansade hela kvällen, köpte drink, träffade gamla klasskompisar och jag fick pussa på Tomas en hel del. Jag och Tomas avslutade kvällen på Tiki med en fin sång ;)
På söndagen fyllde pappa år så vi var hemma och firade honom lite. Åt god mat och ännu godare tårta till efterrätt! Nu har jobbveckan börjat igen, boou! Fast igår var en bra dag. Jag gjorde 3173 bockar på ett pass. Jag vet att det inte säger er så mycket men jag kan säga att det är jävligt bra i alla fall! ;) Idag gick det däremot inte lika bra. Hehe! Och jag tror att jag börjar bli sjuk. Hostar, har ont i halsen och är täppt i näsan. Får se hur jag mår imorgon. Jag och Sanna var nyss och tränade med "gitarrjörgen", som han heter i min telefon, inför Eda musikskolas julkonsert. Vi ska sjunga "I'm dreaming of a white christmas". Sååå himla julkänsla.
 
När jag inte har tillfälle att vara med dig känns det som att världen stannar till. Den vill att tiden ska gå sakta bara för att den vet hur mycket jag längtar efter dig. Den vill plåga mig, och den lyckas. Det är verkligen rena tortyren att vara utan dig älskling! Jag vill känna din värme. Idag, imorgon och alla andra dagar. Du är äkta kärlek! Jag är även så himla rädd. Nu när det äntligen är vi, nu när du vill vara min och jag din, så är jag så himla rädd att allt ska skita sig. Jag vet inte hur eller varför det skulle göra det, jag ser ingen anledning. Men jag är så himla rädd att förlora det finaste jag har, och det är dig! Jag undrar ibland om vi kanske är ett föralltid-par :)

You're just to good to be true
I can't take my eyes off you

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaaaaaah, jag dör snart, helt ärligt >.<

du behöver inte vara rädd för någonting, jag älskar dig nu och för alltid! nina, det finns ingen bättre än dig <3

2008-11-04 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0