fika i stan

Igår när jag vaknade käkade jag en smörgås och tog fram målarboken direkt, haha! Det är så jävla kul att måla :) Särskilt när det är Disneyfigurer. Wiiou! Sen tog jag bilen in till stan och tittade på Solif. Estet - Idrott. Det var en spännande match och alla i publiken hejade självklart på esteterna, men tyvärr så förlorade dom. Tomas var bra, han tacklade alla idrottstöntar. Jag köpte mig halvårskort på badhuset också, så nu blir det simma av. Jag och Tomas gick på stan och kikade efter julklappar, gick inte så värst bra. Men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till folket. Vi tog en fika på Nordells också. MYS! Jag har värsta bra känslan, jag är så himla glad och lycklig. Jag vill bara lägga mig ner och gråta ibland, glädjetårar. Livet är så jävla underbart nu när jag har dig Tomas. Du är kärlek!

Sitter på jobbet nu, sista natten. Imorgonbitti när vi kommer hem ska jag direkt in till stan och ha gitarrlektion. Sen ska jag till Ritz och lämna av lite kläder och förhoppningsvis få pussa lite på Tomas innan det blir hem och sängen! :)

love is in the air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0