Halloween

Halloweenhelgen då! Vad är det som är så speciellt med den egentligen? Ett tillfälle att tända ljus på graven, se på skräckfilm och klä ut sig. Jaja, det blir party ikväll i alla fall. Jag har tvingat med mig Isabell, ännu en gång, väldigt glad åt det, för det finns ingen bättre att festa med än Isabell. Wiiou! Jag och Sanna var i Karlstad igår och shoppade. Hon skulle ha jacka, skor, vantar, halsduk och mössa, och hon fick tag på allt. Märkligt! Jag skulle inte ha någonting men fick med mig: trosor, smink, skor, klänning, tunika, linne och en tröja. Giiiiih. Men va fan, lönen kom ju typ nyss. Igårkväll var jag här hos Tomas :) åt tacos, såg lite på Idol och sen "tvingade" jag honom att se på Dirty Dancing. Eller tvingade, han tittade självmant. Skitbraaa film. Det var så längesen jag såg den så det var verkligen på tiden. Mysade jättelänge in på natten, morgonen ^^, Du är guld älskling!

Hungry eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0