helgens händelser

Helgerna går som vanligt jättefort, imorgon är det jobb igen. Eftermiddagspasset, vilket innebär att jag får sova på morgonen. Hallelujah!  I fredags, efter att jag kommit och hem ifrån jobbet, duschat och bytt om till myskläder åkte jag direkt till Tomas. Shit vad jag längtat efter den kramen. Jag fick träffa hans bror Johannes också, trevlig människa. Det är alltid lika underbart att veta att jag befinner mig i tryggt förvar bredvid dig i sängen Tomas, din värme är oslagbar! På lördagen gick vi en skogspromenad och kikade till ett, eller tre lite halvt förfallna hus. Och det var massa möbler och kläder kvar i husen. Skitläskigt. Gick och tänkte på det hela dagen, och hela dagen idag. Åkte hemåt vid 4:a-tiden. Jag och Sanna skulle bestämma låtar som vi skulle spela på friidrottavslutningen (som var idag). Lördag kväll var det dags att dra sig till Parkhallen i Arvika för att lyssna på Världsgitarristen ifrån Australien, Tommy Emmanuel. Och vilken jävel på gitarr, hela konserten var äckligt bra. Jag fattar verkligen inte hur han kan vara sååå bäst! Min nya idol vill jag lova. Efter konserten följde jag med Tomas hem igen. Hela familjen drack te och smörgås på kvällen och pappa Olle fick mig att skratta så himla mycket :) Han är kul! Jag och Tomas tittade på "Ransom". Jag råkade visst vila ögonen för mycket ^^, hihi. Idag var det friidrottsavslutning då. Spelandet gick jättebra! Fast jag kände att jag bara ville hem och lägga mig på sängen. Hade nån konstig känsla. Men efter spelningen var det dags att repa med SingOut. Isabell fick mig på bättre humör. Alltid! Och det allra bästa var att Tomas ringde och frågade om jag ville komma hit, och ja, nu sitter jag är i huset på Björkhagen. Wiiie!

I hope you don't mind that I put down in words
how wonderful life is now you're in my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0