underbart

Igår var det konsert i Mikaelikyrkan. Jag och Bell var på kulhumör och vi blev även "mobbare" ett litet tag där. Inte så värst taskiga, man får väl tycka som man tycker ;) Konserten gick bra, det var fullsatt kyrka, roligt. Jag längtar till julkonserterna, det kommer bli så mysigt. Hoppas på att få med Tomas också. Hihi. Det bästa igår var att jag fick somna bredvid Tomas igen. Jag älskar det! Vi pratade jättelänge in på natten och mysade. Jag älskar att prata med dig, det är så roligt och enkelt. Bara ligga och prata, wiie. Pratade om bra saker också, allt känns så spännande nu.

Helgen har varit helt underbar, jag har fått sova med Tomas varje natt och den känslan som jag känner när din hud nuddar min är helt obeskrivlig. Jag önskar jag kunde hitta ord men jag gör det inte, det finns inga ord som kan beskriva den känslan. Jag svävar på moln, jag har inget fotfäste, och jag älskar det. När du gick upp imorse blev det iskallt i sängen direkt, det gick inte att få den varm igen förens du kom och la dig bredvid mig igen. Den lilla stunden som du var borta ville jag gråta. (tur att du missade bussen så vi fick snosa en timme till, hihi). Jag saknade dig så himla mycket, och det var bara några ynka minuter. Jag är van vid att klara mig i två hela veckor, men det är annorlunda nu. Det känns som att det alltid har varit du och jag, som att jag känner dig utan -och innanpå, men ändå känns det som att jag är så himla nykär, eller känns.. Jag är nykär, jag är så himla kärkärkärkärkärkärkärkär så jag tror inte jag vet vad som är verklighet längre. Jag går runt och tänker på dig hela tiden, jag kan inte tänka mig livet utan dig, du är en del av mitt liv och när jag inte kan vara med dig är det alltid småkyligt, jag är inte hel. Men när din värme åter fyller min kropp känns det som att jag ska explodera av underbara känslor, och det är bara du som kan få mig att känna så. Jag trodde jag visste vad kärlek var, men du har visat mig att den hade så mycket mer att ge. Det är nu jag insett vad allt betyder, du har fått mig att inse Tomas. Jag har aldrig mått så bra som jag gör när jag är med dig, jag är glad hela tiden. Denna lycka jag känner med dig hoppas jag aldrig försvinner. Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig, och mina känslor blir starkare för varje dag som går.  Det känns som att jag kan klara allting nu när jag har dig, ingenting i världen kan stoppa mig!!! Ingenting eller ingen i världen kan få mig att sluta älska dig :) Det här är bara början.

Never knew I could feel like this
like I've never seen the sky before
want to vanish inside your kiss
every day I love you more and more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0