mys

Nu sitter jag här igen. Nattskift är bra egentligen, det blir mycket bloggande. Somnade väldigt skönt igår morse när jag kom hem. Jag var väldigt trött! Pratade med Tomas först, och jag fällde en tår innan ögonen fick vila. Jag fick verkligen känslan av att jag är i vägen. Men det ordnade sig, även om jag fortfarande har lite av känslan kvar. Ja, jag är en knäppis. Jag åkte hem till Tomas på eftermiddag, efter att jag vaknat och ätit en bit mat. Vi låg i sängen och lyssnade på musik, det var hur mysigt som helst. Wiiie, jag vill mysa mera! Det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det. Tände brasan lite senare. Mysade framför den med en tekopp och pratade. Shit, jag skulle kunna sitta i flera timmar och bara prata med dig, jag älskar det. Jag älskar allt som har med dig att göra Tomas :)

Like the sound of silence calling
I hear your voice and suddenly I'm falling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0