nattetid

Känns som att hela världen ligger och sover nu när jag måste vara uppe och jobba natt. Det är så tråkigt, finns ingen att skicka sms med eller nånting. Och det är kallt! Men jag drömmer mig bort till Tomas säng och hans varma kropp, det känns bra. Jag önskar jag kunde fått somna bredvid dig ännu en natt, men man kan inte alltid få som man vill här i världen, tyvärr. Om jag hade fått bestämma skulle jag få vara nära dig alla dagar, om det så bara rörde sig om en minut. Jag tänker och jag tänker och jag tänker och jag tänker och jag tänker och jag tänker bara på diig. Hela tiden! Det finns inget annat som rör sig i mitt huvud, du har tagit över mig helt och hållet och det är jag jävligt glad för :)

Var på bio med Isabell och Alex förut, "Patric 1,5", ännu en gång och fortfarande lika bra! Hihi. Isabell välte ut i princip alla popcorn, det blev skrattanfall vill jag lova. Synd om Alex popcorn bara ^^,

When I'm pulled away from you I fall apart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0