ont i hjärtat

Igår var jag in till stan och övade med Isabell inför lördagens lilla spelning i Åmotfors. Det gick jättebra, efter det  gick jag på badhuset och simmade i 25 minuter. När jag var klar hann jag pussa lite på Tomas innan det var dags att dra iväg till jobbet. När jag kom hem i natten kunde jag krypa ner i sängen som Tomas värmt upp. Natten blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig, inte till en början i alla fall. Jag tror aldrig jag har varit så rädd och besviken på mig själv. Jag mådde verkligen dåligt av att höra dina tårar falla! Det var ett jobbigt samtal, men vi slutade som vänner och resten var mysmys! Somnade vid fyra tror jag. Upp och hoppa lite senare på morgonen och iväg till stan igen. Jag och Isabell repade även denna dag och sen fick jag vara med Tomas igen innan bilen gick till Töcksfors där jag jobbar sista kvällen för denna vecka.
 
Jag har haft ont i hjärtat, riktigt ont, sedan igårnatt. Jag kan inte komma över att jag sårat dig ännu en gång, hur mycket vi än säger att vi ska lägga allt som hänt bakom oss och blicka framåt! Fan, jag sårade dig igen, utan att veta riktigt hur jag gjorde det!? Det var inte med mening. Det är det aldrig när man gör något "fel". Människor reagerar olika, det är väl det antar jag. Det var ett rent missförstånd mellan oss även om jag vet att det tar hårt på dig. Och jag ber dig inte sluta gråta för jag var verkligen en idiot med IQ badboll. Jag ville må bra igen och jag trodde att jag kunde hitta en bra känsla, jag visste inte vad jag kände, jag visste inte vad jag ville och jag gjorde allt förhastat utan att tänka. Det blev bara fel av allting och jag ångrar en massa! Men jag kan inte ta tillbaka det, gjort är gjort. Jag vet att man egentligen inte ska ångra saker i livet men detta var ett sånt tillfälle. Jag har lagt allt bakom mig, och det som hände betyder verkligen ingenting. Ingenting emot vad du gör Tomas! Jag hoppas du kan förlåta, eller jag ber dig inte göra det heller. Har man gjort sina misstag får man väl stå för dem. Jag vet nu i alla fall att jag aldrig kommer lämna dig. Du är allt jag någonsin drömt om. Jag vågar t.o.m tänka på framtiden just för att jag vill att du ska vara med i den :) And I will love you until my dying day...

"Om  man skulle ha en tävling för bästa pojkvännen skulle du lätt ta hem förstapriset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0