fredags

I fredags när jag kom hem klockan halv 8 på morgonen, redo att sova in helgen. Nej då var jag tvungen att gå upp efter en timme, skulle in och ha gitarrlektion, vilket iofs var väldigt kul så jag ska inte klaga. + att jag hann träffa Tomas en sväng innan han drog till Stockholm på bröllop :) Jag fick en sån himla Solbergakänsla då. Först var jag och hade gitarrlektion på musikskolan, sen gick jag upp till Solberga och väntade utanför sal 16 på att Tomas skulle bli klar med Matte C. Sen gick vi och käkade tacos i matsalen. Åååh, allt var precis som "förr". Haha! Jag märkte hur mycket jag saknar skolan. Det var skitjobbigt att pussa dig hejdå. Usch! Jag gick ner på stan en sväng. Köpte en ny marcara och en ansiktskräm som senare visade sig vara brunkräm. HAHA! Kollade nya gympadojjor men det blev inget köp, och sen gick jag och solade i 20min. Så skönt! Mötte pappa och vi hyrde film. "Sex and the City, the movie" och "Inside man". Båda två var jättebra! Det var en lugn kväll, skönt att slappna av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0