in till staden

Jag ska snart åka in till Arvika träffa kära systeryster. Vi ska köpa present till Evelinn. Svårt att köpa till henne, hon är ju som hon är. Hehe! Igår var jag och mamma på banken i Åmotfors och fixade massa av mina sparkonton och grejer. Jag fattade inte så mycket av allt hon som jobbade där berättade men det är jävligt intressant faktiskt. Haha! Jag kanske ska böja jobba på bank. Så varje månad nu går det undan 5000kr till mitt sparkonto, och 2500kr till mor och far. Giiih! Men det blir en hel del över som jag kan unna mig på ;) Efter vi vart vid banken åkte jag hem och tränade, känner mig väldigt stolt faktiskt. Cyklade till Arvika på träningscykeln, hihi. Sen åkte jag äntligen iväg till Gunnarskog till Tomas! Wiiiie. Jag älskar den där första pussen efter att jag längtat ihjäl mig efter dig. Käkade mat och tittade sen på IceAge. Shit, den är så brabrabra. Särskilt när man inte sett den på jättelänge också, hihi. Mycket skratt! Sen mysade vi, du är så himla underbar Totomatas ;) Haha! Shit, fan vad vi skrattade! Och så har vi det där med märket på min hals. Det blev ett stooort och synligt ett. Inte så himla lätt att ta sig loss när du har 100ggr så mycket mer muskler än mig. Haha! :) BUS! Jag tycker om dig så himla mycket Tomas, jag älskar att vara med dig och titta in i dina underbara fina ögon. Jag känner en sån himla värme när vi är tillsammans :) Du är det bästa för mig!

Imorse vid 5-tiden blev jag så jävla förbannad på en plåtbit. Haha, tänk att man kan bli det. Den ville inte stämma alls i mått och den blev ojämn i måtten och vinklarna blev olika varje gång. Jag gick därifrån, pappa fick fixa den. Haha! Kul att man har dessa plåtbitar att ta ut sina aggressioner på under natten när man börjar bli trött. Jag och Isabell ska vara med i SingOut och sjunga den 16november. Kul att börja sjunga igen! :)

Are the stars out tonight?
I don't know if it's cloudy or bright
'cause I have only eyes for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0