mysis

Natten till måndag fick jag sova bredvid Tomas, underbart! Jag älskar att vara nära din perfekta kropp. Wiiie! Tittade på "Mississippi brinner" på söndagskvällen. Väldigt bra men hemsk film! Fick även se på korten ifrån bröllopet, Lovisa var sååå fin :) Ni verkade ha det bra! Och shit vad jag har längtat efter att få vara nära dig sötnos, det var en lättnad för hjärtat att få se dig igen. Igår var det dags att börja jobba igen då. Eftermiddag denna vecka, så det är bara fyra dagar, skönt. Dagen på jobbet igår började väldigt bra, jag fixade en bit själv. Nöjd! Senare mot kvällen skulle jag börja på en ny bit, som egentligen inte var svår, men det var då jag blev riktigt förbannad. Haha! Den ville inte bli bra i varken mått eller vinklar. Jag försökte skitlänge att få den bra så det blev många skrotbitar, sen gav jag upp och bad pappa fixa den. Fy fan, dom jävlas med mig hela tiden dom där plåtbitarna. Jag börjar hata dom på riktigt! Vi får se vilka jag får tampas med ikväll. Men något som är positivt är att Tomas värmer upp min säng tills jag kommer hem inatt :) Wiiiiiie!

I adore you
Baby I swear
You look so heavenly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0