Partik 1,5

Igår strosade vi på stan igen då, tillsammans med Simon. Till min stora förvåning hittade jag ingenting att köpa, vilket Tomas gjorde, fusk! Han fick med sig en förstärkare till elgitarren, ett par jeans, en t-shirt och en grå huvtröja. Sen åt vi mat på en Indisk restaurang, det var gott men jag tyckte inte att det var något speciellt direkt. På kvällen kom Britta in till stan och vi alla fyra gick på bio, "Partik 1,5". Haha! Den var jättekul! :)
Idag är det hemfärd som gäller, vill egentligen inte. Skulle kunna stanna kvar här mycket längre. För till veckan väntar jobb och då hinner jag inte se Tomas lika mycket, booou! Fernando har somnat, jag fattar inte att det kan finnas så mycket enegi i en sån liten person. Han är söt. Nu ska vi andra äta mat! Tågresa är i alla fall mysigt :)

Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0