plåtbitar

Nattnattnattnattnattnattnattnattnatt!! Hoppas alla andra sover så gott nu när jag jobbar och sliter. Har nyss gjort klart 1535 små plåtbitar. Pust! Men det gick fort och nu är klockan snart fyra. Nattens tankar har varit mycket kring utomlandsresa faktiskt. Jag är verkligen sugen på att resa någonstans :) till våren eller sommaren kanske! Men först ska vi ta oss igenom vintern, och det ska bli jättemysigt. Jag längtar så tills isen lägger sig på sjön så man kan gå ut där, eller åka skridskor. Sen ut i skogen och gå när det är vitt på alla träd. Mössa, halsduk och vantar på. Det är så himla mysigt! :)

Nu ska jag jobba vidare!
Take care now, byebye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0