äntligen

Då var det äntligen helg igen, känns som att det alltid är dagarna måndag och fredag. Tiden emellan finns inte. Spelade sista matchen igår, mot Hillringsberg. Vi vann med 9-0. Vi spelade skitbra i princip hela matchen igenom. Gött! Gjorde ett mål medans Viktoria stod för resten, den jäveln ;) Inge mer fotboll på ett tag alltså, det blir ju uppehåll som vanligt. Spörs det att se vad vi får för lag, om det nu blir något, och tränare tills nästa år. Spännande!
Ska snart dra till shoppingcentrat i Charlottenberg, tillsammans med mor och syster. Jag vill hitta mig nån snygg tröja. Var längesen jag shoppade nu så jag får akta mig att inte handla upp alla pengar. Skor vore skoj också. Vi får se hur det slutar. Ikväll blir en lugn hemmakväll med familjen :) Äta gott och se på tv. Efter att ha laddat ner Harry Potter och De Vises Sten på ljudbok, och lyssnat på jobbet, så har jag en väldigt stor lust att se på just Harry Potter. Det ska bli av i helgen iaf.

GottiGotti, karamell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0