igen

Ja då ska man snart iväg och jobba igen, eftermiddag. Endast fyra dagar, det är bra! Sitter och äter pappas nybakade bröd just nu, och laddar upp bilder på bilddagboken ifrån helgen. Det har varit en mycket bra helg. Lördags var jag hemma hos Tomas hela dagen, gick upp till utkikstornet i Gunnarskog, andnöd vill jag lova, pust! Shit vad fint det var där uppe, skulle kunna sovit där, vackert! Tittade på "Snuten i Hollywood" på kvällen, och käkade pizza. Brabra! På söndagen åkte vi, tillsammans med mamma och Sanna, till Skillingmark och hälsade på :) Wiiie! Det var jättekul, och flickorna börjar bli så stora. Jag fick rida på Nimbel, shit. Vet inte hur längesen det var jag red, men det var skitkul i alla fall. Särskilt att galoppera, även om jag inte vågade riktigt i början. Lite feg av mig, men det var ju som sagt skitlängesen jag red ;) Vi kommer och hälsar på oftare, lovar! Åkte hem vid tre-tiden och slappade, tittade på tv. MYSHELG delux! :)


I feel so much stronger now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0