Ojj

Kommer ens inte ihåg vad jag gjort de senaste dagarna. I söndags var jag och Isabell och övade inför en konsert som ska vara i Arvika Sporthall den 19 oktober, med LaGaylia Fraser och Peter Johansson. Ska vara med och köra, kommer bli så jäkla coolt, ser fram emot det. Det var kul att sjunga stämmor igen, haha!
Igår (måndag) spelade vi match mot Arvika, förlorade den med 1-6. Grrr! Det var väl en rättvis seger men vi kunde ha fått in några mål, flera stolpskott hade vi. Men vi ska ta igen imorgon, då är det match i Värmskog, dom ska vi ta!!!! Tomas var med igår och tittade fotboll, blev med hem efteråt och åt scones och drack te, tittade på min och Isabells Studentkonsert. Shit! :) Jag saknar den så himla mycket, vill göra om det. Det var så jävla kul!!
Hade gitarrlektion med Jörgen idag, det var skitkul. Det var längesen jag spelade gitarr nu, har inte plinkat på hela sommaren, så det var skoj.

Jobbar förmiddag denna vecka, uppe 04.15. Fy fan! Jag är ingen morgonmänniska iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0