sista natten

Shit vad jag bloggar på nu för tiden! Haha. Sitter återigen på jobbet, cirka två timmar kvar av denna nattvecka nu. Sen ska jag hem och sooooooova. UNDERBART! Finns ännu mindre att göra idag, typ inget att packa heller. Boou! Känns bra att man kan tjäna pengar på att sitta vid datorn. Inte så klyfitgt kanske men va fan, det finns ju inget att göra. Vet inte om jag hinner sova så värst länge imorn heller!? Ska in med 3-bussen till stan, och innan det ska jag hinna göra mig iordning för kvällen på Tiki med brudarna. Ska bli riktigt skoj, köksfylla hos Linnea is tha shit. Ska hinna med att träffa Tomas innan det också. Känns som det var en evighet sen jag såg dig nu. Längtar jättemycket tills jag får kramas med dig. Wiiiie. Kommer inte kunna släppa taget, så akta dig ;)

keep on dreamin' tonight

P.S jag börjar bli riktigt haj på att köra truck, skitkuuul, i alla fall när man inte kör in i något! ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0