möbler

Ledig en vecka till, förutom torsdag då jag ska iväg och jobba på dagis i Charlottenberg. Hehe. Spännande! På torsdag åker jag och Tomas till Örebro och hälsar på Johannes och Mathilda. Jag hoppas det blir kul och inte alltför jobbigt. Jag klarar mig nog.
Jag håller på och möblerar om mitt rum. Tagit bort två möbler och tagit in två nya. En gammal brudkista, jättefin. Och jag har kommit fram till att jag har j*vligt mycket saker i mitt rum, massa prydnader. Nu vet jag inte vart jag ska ha allt. Haha! I eftermiddag blir det gym med Tomas och sen åker vi till Björkhagen. Imorgon är det träningsmatch mot Arvika U. Wiihej!

Jag är nervös


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Klart det blir kul att hälsa på oss ;) Spännande med dagis! Det får du berätta om när ni kommer!

2009-04-28 @ 13:17:36
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0