rubrik??

Jag som var så jävla taggad inför fotbollsträningen igårkväll, och som vanligt dyker det bara upp sex personer. Hur fan ska man kunna göra en bra träning utav sex personer?? Jag blir så himla förbannad och besviken. Vi är ju hur många som helst på "pappret" och ändå är det ingen som kommer på träning. Tränaren oroar sig för att det inte blir något lag till sommarn, och jag förstår honom. På måndag ska vi i alla fall ut på grusplanen om vädret håller, jag hoppas på fler folk då. Tomas kom till mig på kvällen, vi duchade ihop. Jag gillar det starkt, det är mysiiigt! Vi tittade fotboll och hockey. Inte så bra resultat.

Fan vad dåligt jag mår, psykiskt. Natten var en pina. Vi somnade halv 2. Jag var så jävla rädd. Jag nedväderar mig just nu så lågt jag kan komma. Jag är/var en idiot. Det  värsta av allt är att jag inte kan göra någonting åt saken. Jag kan inte vrida tillbaka klockan. Jag gråter. Jag får dig att må dåligt. Tårar! Jag vill försvinna från världen en liten stund. Alla gör vi misstag, vissa värre än andra, men man gör fan inte om dom. Jag vill glömma sommaren 2008, lägga den bakom mig. Jag är en dålig människa. Då var då, nu är nu. Blicka framåt. Var stark! Jag ska leva bra i 80 år till. Jag hoppas det är med Tomas. Lämna mig inte! Du är min tryggade borg och min enda skatt. Lämna mig inte. Tårar!

Älska mig mest när jag förtjänar det minst,
det är då jag behöver det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0