träningsmatch

Shit vad humöret verkligen kan ändra sig. Nu känner jag mig bara trött och nere! Fast jag är ändå taggad för idag är det träningsmatch mot Arvika U som gäller och vi ska vinna!! Imorgon är det dagis och efter att säkert ha blivit smittat till förkylning en hel dag så drar jag och Tomas till "gnällbältet" Örebro ;) Wiihou! Det ska bli kul. Mathilda och Johannes, here we come! Hoppas på en IKEA-tur. Mitt rum är klart nu, det blev helt andra möbler än vad det var tänkt för mormor skulle absolut ha sin möbel som jag tagit. GRRRR!

8 månader tillsammans med Tomas idag <3 Jag sitter och lyssnar på Iblis. Allt jag tänker, allt jag känner, allt jag drömmer om, allt jag har, allt jag doftar, allt är DU älskling! Du är verkligen det bästa som hänt mig :) Jag är glad!

Nu ska jag dra till samlingen! Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0