yeay

Dagarna i Eskilstuna var verkligen nödvändiga. Fan va skönt det var att komma bort ett tag. Och det var så kul att träffa alla igen. Särskilt Victoria. Vi shoppade, spelade minigolf, åt god mat, tittade fotbollsmatchen, spelade spel och hade jättetrevligt. Innan vi åkte tåget hem på söndagen så hälsade vi på farmor och blev bjudna på 1000 olika sorters kakor. Vi kom försent också, hon är söt! Helgen var jättebra :)
Den här veckan har jag jobbat igen, bara två dagar kvar nu innan helg. Det ska bli skönt. Det blir födelsedagskalas, fotboll och kanske lite party och körövning!? Vi får se!

Jag förstår inte varför hjärnan ska plåga mig mer? SLUTA! Jag orkar inte ha dom där jävla bilderna i huvudet mer. De har plågat mig nog och jag mår bara dåligt över någonting som jag inte behöver må dåligt över. Jag visste redan innan jag frågade alla frågor att jag skulle sluta i tårar. Jag visste nästan svaren, så varför gjorde jag det? Varför kan jag bara inte skita i allt som hänt i det "förgågna" och blicka framåt. Varför ska saker som hänt innan behöva göra att man mår dåligt idag? Jag ska försöka vara stark. Men jag är så jävla svag när det gäller det där. Allt tog så hårt, det gjorde ont, det gör ont! Jag trodde allt skulle släppa när jag frågat, fan heller, istället blev det värre och det är i princip det enda jag tänker på. Igår var den värsta dagen på länge. Jag hade bara massa jobbiga tankar och bilder i huvudet. Varför ska jag göra det svårt för mig!? Dum i huvudet kallas det - och det är väl i princip det jag är! Förlåt för att jag är svag, det är inte med mening att få dig att må dåligt, vilket jag alltid lyckas med ändå. Lämna mig inte! Jag skulle inte klara mig utan dig Tomas!

Nu ska jag dra mig till fotbollsträningen! Jag är sååå taggad, eftersom jag inte tränat på 1,5 vecka. Så nu jävlar ska jag träna järnet!

My life would suck without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0