Sol

Idag vaknade jag med en såndär härlig känsla, speciellt efter ett jättefint sms ifrån Tomas, tårögd. Jag åt frukost och fortsatte läsa i boken jag lånat, sen gick jag ut med Izor i skogen i vårsolen. Nu sitter jag här och tittar runt på allt möjligt, bra och dåligt. Lyssnar på Taylor Swift - Lovestory, som blivit en favorit. Snart ska jag ta bussen in till Arvika och träffa Anna, jag ska få köttfärsås och spagetti. Funderar på att ha tights och shorts, det var längesen. Igår på fotbollssträningen var vi hela 12 personer, och det var så jävla roligt. Hoppas vi blir lika många på onsdag och på fredag är det träningsmatch mot Arvika U på Landisbanan. Yeay! Det ska bli varmt i helgen. Bäst att sola så att Hannes inte bekräftar mitt bleka ansikte. Igår var jag och tog blodprover på Verkstan, jag vill inte vara sjuk något mer. Kan jag aldrig bli helt frisk.  Igår tog jag och Tomas första kulglassen vid toget. MUMS! Fan vad underbart det var att sitta där i solen och bara prata om allt. Jag älskar det. Jag älskar DIG!

Nu skiter jag verkligen i allt som hänt! Jag lägger allt bakom mig och det ska inte få göra mig ledsen eller låta bilder pluppa upp i huvudet. Det är borta nu, allt. Det finns ingenting att vara ledsen över. Nu är NU, och nu är VI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0