Bra helg

Jag gillade helgen starkt! :) På fredagen fyllde mamma år så hon hade litet kalas. På kvällen åkte jag till Tomas. På lördagen hade han match i Kongsvinger-hallen igen så vi åkte dit tillsammans med Johannes och Mathilda. Jag och Mathilda hejade på men det var i onödan för Gunnarskog förlorade med 2-1. Boou! Åkte hem och satt i solen ett tag, shit vad den värmde. Sen bestämde jag och Tomas oss för att cykla till "Berget" och titta på solnedgången. Det var så himla mysigt, påminde verkligen om första gången vi satt där tillsammans och jag lutade mig mot honom. Giiiih! På kvällen åt vi tacos och spelade spel, jag "var med" i Tomas lag, förstod inte alls mycket utav spelet och jag var för trött för att orka förstå. Haha! På söndagen åkte allihop in för att redigera Tomas låt till projektarbetet. Den blir kanonbra, och jag gillar Tomas röst. Den är cool. Jag gick och solade innan jag åkte hem, för att sen åka tillbaka till SingOut-övningen som höll på hela eftermiddagen/kvällen. Somnade skönt. När Tomas skulle upp imorse så mådde han inget bra, jätteförkyld! Så vi har tagit det lugnt, varit ute på promenad med Izor i det UNDERBARA vädret. Jag blir såååå glaaaad! Men nu är han tillbaka i Arvika och gör skoljobb. Ikväll blir det träning igen, på grusplanen. Jag hoppas vi är mer folk ikväll. Hoppas*

When I'm with you I lose control
I love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0